miércoles, mayo 05, 2010

PROPERA TROBADA - RECORDATORI - OPINIÓ Caperucita en Manhattan
Recordeu que ens trobem el proper divendres día 7 a les 18.30 hores i que comentarem Caperucita en Manhattan de la Carmen Martín Gaite.
Em vaig llegir recentment el llibre que ens ocupa i la veritat es que quan el vaig acabar em vaig quedar una mica així, que no sabia si m'havia agradat o no.
La veritat és que el llibres es llegeix bé. És una lectura lineal, no gaire difícil, amb vocabulari ampli però senzill, un llibre que tot i ser una novel·la per adults en ocasions sembla escrit per a públic més jove, és àgil ja que hi ha força "acció", és a dir passen bastants coses... Però és un llibre que després de la seva lectura pot tenir diferents interpretacions, el que crec que pot ser interessant per vosaltres, crec que us donarà per a una bona conversa sobre tot pel que fa a Miss Lunatic i Mister Woolf, qui són? Qué volen? Són personatges reals? Quines són les seves intencions? Aconsegueix la Sara allò que busca a Manhattan? I la seva àvia, qué representa?
M'agradaría que em fessiu el vostre anàlisi, segur que són força interessants.

No hay comentarios: