lunes, diciembre 21, 2009

EL SEÑOR IBRAHIM Y LAS FLORES DEL CORÁN de Eric Emmanuel Schmitt
Disculpeu que no hagi fet aquesta entrada quan tocava. Per si no ho heu notat estic de vacances així que fins ara no he trobar un moment per dir-vos que m'ha semblat aquest llibre.
Primer de tot dir que estic encantadíssima amb el comentari que m'ha deixat la veterana a una de les entrades anteriors. Per fi hem llegit un llibre que t'ha agradat, gràcies per fer-m'ho saber, i es que no es fàcil ja que quan un té tanta experiència lectora com la veterana del nostre club aconseguir trobar una lectura interessant pot resultar una mica complicat. De totes formes celebro que t'hagi agradat el llibre, i als altres que us ha semblat?
Personalment crec que es tracta d'un bonic conte sobre l'amistat i la solitut, escrit d'una forma molt amena i senzilla de manera que amb poques paraules i poques pàgines un es pot fer a la idea dels sentiments dels protagonistes i de com de dura pot arribar a ser la vida quan un no te amb qui viure-la. No he vist la pel·lícula però pot ser una bona opció per aquests díes de festa.
Ens veiem a la tornada i espero que aprofiteu per al "tocho" que teniu per aquest proper mes. Estic desitjant les vostres opinions ja us explicaré el perquè.

No hay comentarios: