viernes, marzo 27, 2009

EL DESERT DE GEL, de la Maite Carranza

No crec que sigui un atreviment de la meva part dir que quan fa un parell d'anys vam llegir El clan de la lloba la seva lectura va ser una de les que més a agradat de la història d'aquest club, per això aquest any vam decidir que llegiriem la segona part i segurament el proper any tancarem la trilogía de La Guerra de les Bruixes.
Aquesta trilogía reuneix molts dels aspectes que avui día atreuen al lector jove. Es tracta de literatura fantàstica, on la màgia te un important paper, protagonitzada per un o una jove i narrat en primera persona. Les aventures de l'Anaïd enganxen des del primer moment i si el primer volum ens portava a viure trepidants aventures al món de les bruixes també ens deixava una important incògnita que serà la que ocupi en gran part l'argument de El desert de gel, el segón volum.
La lectura del segon volum de la trilogia ens porta a terres fredes i llunyanes i ens explica les aventures de la Selene, la mare de l'Anaïd, quan estava embarassada d'aquesta. La història l'explica la Selene mentre ella i l'Anaïd fugen d'un perill que no s'acaba d'aclarir tot i que s'intueix.
El final ens deixa amb la boca oberta i desitjant llegir el tercer volum. Aguanteu una mica que ho farem el proper curs tot i que crec que algún de vosaltres no tindrà tanta paciència.
He llegit amb moltes ganes aquest llibre i no m'ha decebut. I vosaltres que en penseu? Laura no cal que contestis ja sabem que ets una MaiteCarranzaFan, jajajajaja!!!!!

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Vale, doncs no dic res!! Em sembla que m'estic guanyant una bona fama jajajaja. Sóc la MaiteCarranzaFanLaura, no? Que bo.
Fins ara!

Anónimo dijo...

El mejor librom de todo el curs con mucha diferencia.
Esta bien narrado, tiene una historia interesante que engancha y te atrae.
En fin,un libro magnifico

club juvenil 9barris dijo...

Sabia que us agradaria. Espero que el proper curs tinguem més sort amb els títols.
Isabel

Anónimo dijo...

Eiiiii!!! que jo m'afegeixo encantada a aquest club!! la veritat és que s'ho val, aquest llibre és una passada i l'únic que no m'agrada és que s'acabi....
Núria ;D