jueves, octubre 25, 2007

PRIMERA TROBADA I PRIMERA LECTURA

El dia 19 d'octubre va tenir lloc la primera trobada del club juvenil d'enguany. Hi van assistir 13 noies i 2 nois, tot un record. A veure si entre tots ho mantenim.
El llibre que es va repartir va ser Xerres massa de la J.C. Oates. Em sap greu però no he pogut llegir-me el llibre, perquè com ja sabeu fa poc que m'he incorporat a la feina després d'uns mesos de permís, espero que sabreu disculpar-me. M'interessaria que vosaltres a través del vostres comentaris ens expliquéssiu que us ha semblat el llibre.
Podeu consultar el blog de la llibreria Al.lots El Petit Princep on trobareu la ressenya d'un altre llibre de la mateixa autora editat fa poc i que es titula Sexy.
No cal que estigueu donats d'alta al blogger, podeu incloure el vostre comentari com anònim i després signeu amb el vostre nom.
Va animeu-vos a participar.
Ja m'estic llegint la següent lectura per poder-vos dir que m'ha semblat.

No hay comentarios: