jueves, abril 08, 2010

L'OCELL DE FOC DE L'EMILI TEIXIDOR

Us puc assegurar que vaig agafar aquest llibre amb moltes ganes ja que la Núria el va recomanar molt, però la veritat és que no he aconseguit connectar.
M'ha semblat una mica feixuc, massa informació, molts personatges, amb uns noms una mica confusos, molts escenaris... sincerament m'ha costat una mica acabar-lo però finalment ho he aconseguit. Però ni el final m'ha seduït, m'he quedat així com ja? això es tot? tant de rotllo per acabar així? M'ha decebut.
A més l'edició, tot i que la informació que dóna als marges del llibre són prou interessants, a mi el que més aviat m'ha provocat es distracció. Anava llegint i se m'anava la vista cap als laterals.
En fin, no dubto que ens trobem davant d'un clàssic de la literatura juvenil catalana però si us he de dir la veritat crec que no és un llibre de lectura fàcil, almenys a mi no m'ho ha semblat.
Ara només espero que els que sou fans em doneu la vostra opinió.

1 comentario:

Anónimo dijo...

L'ocell de foc m'ha semblat un llibre força interessant, està molt bé que hi hagi imatges i els significat de les paraules difícils o que ens instrueixen més en l'Edat Mitjana.
Clara