sábado, mayo 23, 2009

A TRENC D'ALBA de l'Stephenie Meyer

Ja teniu disponible el quart volum de la nissaga Crepuscle.

"No tinguis por", vaig mormolar.
"Estem fets l'un per l'altre".
De sobte, em vaig quedar aclaparada per com n'eren de certes les meves paraules.
Aquell moment era tan perfecte, tan ideal. No quedava cap mena de dubte.
M'embolcallava amb els seus blaços i m'estrenyia contra el seu pit. Sentia com l'electricitat recorria cada terminació nerviosa del meu cos.
"Per sempre", va ssentir.

1 comentario:

club juvenil 9barris dijo...

He acabat de llegir-lo fa pocs dies. Tot i que sóc una superfan d'aquesta serie, aquest no és el llibre que més m'agradat. Els que trobo millors són el segon i el tercer. Del quart estan més o menys bé la primera i la segona part pero l'última és fa un pel llarga i el final és una mica fluix. Tot i això m'ho he passat super bé llegint els quatre llibres i em declaro una adicta a Twilight.
Isabel